Shop Mobile More Submit  Join Login
BANNED by deviantARTGear BANNED by deviantARTGear
Available in both Men's (Unisex) and Women's sizes.
Men's (Unisex) Sizing Here
Women's Sizing Here
Add a Comment:
 
:iconsamurai--kai:
Samurai--Kai Featured By Owner Dec 6, 2011  Student Artist
Haha, BANNED!
Reply
:iconcatluvr2:
catluvr2 Featured By Owner Mar 22, 2011  Hobbyist General Artist
Please reprint this. :iconbeggingplz:
Reply
:iconopiatetart:
OpiateTart Featured By Owner Sep 24, 2009  Hobbyist Artist
you wouldn't be buying that tshirt if you got banned.
Reply
:icontori-margaret:
tori-margaret Featured By Owner Feb 18, 2010
I would... I know it no longer exists... but I would.
Reply
:iconthisolddeviantart:
thisolddeviantart Featured By Owner Jun 27, 2009
XD hah, nice
Reply
:iconfishman3114:
fishman3114 Featured By Owner Feb 5, 2009  Hobbyist Writer
i lol'd
Reply
:iconmrbootheghost:
MrBooTheGhost Featured By Owner Sep 1, 2009
So did I.
Reply
:iconhypero3o:
Hypero3o Featured By Owner Dec 16, 2008
Stop with the "HAO KAN BANNED PPL BUYZ DIS SHURT?" stuff. The message in this shirt is "I'm a badass.". Not your cheesy jokes :|
Reply
:iconkingofnowhere:
kingofnowhere Featured By Owner Dec 6, 2008
Wow, if you've been banned by this site...and you buy this shirt..more fool you.
and if you've never been banned, then WTF are you doing pretending you've been banned?
It's a lose-lose situation.
Reply
:iconsurly-u-jest:
Surly-U-Jest Featured By Owner Oct 10, 2008
needs more PERMABAN!
Reply
:iconlilkarategirl:
LilKarateGirl Featured By Owner Sep 18, 2008
Too bad the banned people can't buy it XD I WANT ONE!!!
Reply
:iconiluvsonicthehedgehog:
iluvsonicthehedgehog Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Digital Artist
Lol buy the shirt! You got your ass banned anyway! XD
Reply
:iconabcameronxyz:
abcameronxyz Featured By Owner Aug 19, 2009
yea they can
Reply
:iconsegab:
Segab Featured By Owner Oct 3, 2008  Student Digital Artist
wow that's ironic ._.

now that you're banned, buy the shirt :|
Reply
:icondragon2007:
Dragon2007 Featured By Owner Sep 17, 2008
with that shirt i can be the lulz switches :| i think i might order ir feck its so cool looking
Reply
:iconkeykey:
Keykey Featured By Owner Aug 16, 2008
D:

medium plz. </3
Reply
:iconnoneaki:
Noneaki Featured By Owner Aug 15, 2008
I... WANT THIS : DDDDD
Reply
:icone7saas:
e7saas Featured By Owner Jul 24, 2008
Reply
:iconiluvsonicthehedgehog:
iluvsonicthehedgehog Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Digital Artist
Have fun with the shirt. XD
Reply
:iconsamy992:
samy992 Featured By Owner Jul 20, 2008
wow that is awesome!
Reply
:iconkadaj-chanma:
Kadaj-chanma Featured By Owner Jul 8, 2008   Photographer
OMG
-buys-
WOOT ^^;
Reply
:iconceido:
Ceido Featured By Owner Jun 25, 2008
I WANT THIS ONE :iconcoloncapitaldplz:
Reply
:iconl4ur1:
L4UR1 Featured By Owner May 4, 2008
W3ll it`s n0t "EVI7 L33T" T-sh1rt but i l0v3 it.
Reply
:iconmurdererdelacroix:
MurdererDelacroix Featured By Owner Apr 25, 2008
Yes please.
This shirt is smex on a stick.
Reply
:iconsensitized:
Sensitized Featured By Owner Jun 19, 2008   Photographer
Hahah lol.
Reply
:iconserephinex:
Serephinex Featured By Owner Apr 20, 2008
I love the back.
Reply
:iconamaikoibito:
Amaikoibito Featured By Owner Mar 19, 2008
want! <3
Reply
:iconnoodledoodler:
NoodleDoodler Featured By Owner Mar 7, 2008
Mm, this shirt is perfect.
Reply
:iconmiruflow:
Miruflow Featured By Owner Mar 3, 2008
Hahaha I'll ask for this T-shirt!
Reply
:iconthe-cheodo:
the-cheodo Featured By Owner Feb 19, 2008  Hobbyist General Artist
lol the girl they have wearing it for the pic, looks identical to one of my friends... imma hafta ask her...
Reply
:iconthe-avel-fairy:
The-Avel-Fairy Featured By Owner Jan 22, 2008
I would really like to see this design on a tank top style shirt, but it rocks either way :D
Reply
:iconxlife-deathx:
xlife-deathx Featured By Owner Jan 22, 2008
haha i just got it. i really like it.
Reply
:icondevine-sin:
devine-sin Featured By Owner Jan 15, 2008
umm if your wear it backwards u have to wrry about tags....(but that is a good idea) and this shirt is amazing cause i bought one and there nice
Reply
:icondildofifo:
dildofifo Featured By Owner Dec 29, 2007
buy me one

(:
Reply
:iconihavesexxwithtacos:
ihavesexxwithtacos Featured By Owner Dec 28, 2007
umm...i don't get it. what does Too Devious Banned mean?
Reply
:iconvoodooblizzard:
VoodooBlizzard Featured By Owner Jan 11, 2008
Devious is like troublesome or dirty.
so it's basically saying, 'Too troublesome (dirty), I got banned
Reply
:iconmixy-shiru:
mixy-shiru Featured By Owner Dec 26, 2007
the back it's sooo great :heart:
Reply
:iconkrosfire:
krosfire Featured By Owner Dec 23, 2007
62 pesos (argentinos) or dolars?
Reply
:iconhemaliixxxclub:
HemAliiXXXClub Featured By Owner Dec 23, 2007
My friend get banned so it makes meh sad ;w;
Reply
:iconrubbe:
rubbe Featured By Owner Dec 4, 2008  Hobbyist General Artist
:|
Reply
:iconmunich-lover:
munich-lover Featured By Owner Aug 7, 2008
banned too, haha :XD:
Reply
:iconnegi-the-vampire:
Negi-The-Vampire Featured By Owner Dec 22, 2007  Hobbyist Writer
Whoah this stuff is awesome.
Reply
:iconnarutoluver11:
NarutoLuver11 Featured By Owner Dec 20, 2007
lmao, who's willing to buy one for me?
:lmao: pshh right, no one xD
Reply
:iconpunisher106:
Punisher106 Featured By Owner Dec 20, 2007
DO WANT. O.O :+fav:
Reply
:iconangelfrmurnightmare7:
AngelFrmUrNightmare7 Featured By Owner Dec 19, 2007  Student
I BOUGHT IT... and and it arrived today.... MUHAHAHA :D :D :D :D
Reply
:iconamandy0202:
amandy0202 Featured By Owner Dec 16, 2007
I agree, the BACK is PERFECT* !!


^________^
Reply
:iconadantxo-kun:
Adantxo-kun Featured By Owner Dec 14, 2007
I want to be !Banned D=
Reply
:iconpuveart:
PuveART Featured By Owner Dec 14, 2007
im new in art
Reply
:iconangelfrmurnightmare7:
AngelFrmUrNightmare7 Featured By Owner Dec 13, 2007  Student
OMG i just bought that!!


oh yeah :w00t:
Reply
:iconghostmorr:
ghostmorr Featured By Owner Dec 13, 2007
yep
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1279 × 853




Details

Submitted on
August 7, 2007
Image Size
114 KB
Resolution
1279×853
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
155,612
Favourites
229 (who?)
Comments
438
Downloads
2

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS Kiss Digital
Shutter Speed
1/25 second
Aperture
F/3.5
Focal Length
25 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Aug 7, 2007, 11:20:34 AM
×